Hukuka Giriş e-kitap

Hukuka giriş bedava e-kitap

Dün akşam arkadaşlarımla sohbet ederken temel hukuk kavramlarıyla ilgili hatırlayamadıklarımın çokluğununu farkettim. Oysa işletme bölümünde tüm hukuk derslerimi Kocaeli Üniversitesi'ndeki değerli hocam Prof.Dr. Hamdi Yılmaz'dan almıştım ki, Hamdi Bey'in öğrencisi olup hukuk'u öğrenememek başarıdır.

Aradığım kitabın adı Hukuka Giriş'ti. Kutulara baktım. Hukukun temel kavramlarına giriş dersi ile ilgili kitaplarımı, notlarımı, hiç birini bulamadım. Eski dost İstatistik 2 kitabımı görünce ayrıca mutlu olup Prof.Dr. Alptekin Günel hocamı andım.
Hukuka Giriş yazısı ve terazi içeren küçük resim

Beklendiği gibi bilgisayarın başına geçip biricik arama motorumuza "Hukuka giriş" yazdım. Birkaç forum sayfası, kitap ve cd satış sayfasını taradıktan sonra Ankara Üniversitesi yayınlarından 1959'da basılan Dr. Mukbil Özyörük'ün yazdığı buradan ücretsiz indirebileceğiniz e-kitaba ulaştım.

Beni asıl sevindiren ise Google Kitap Arama hizmetinde arattığım "hukuka giriş" kelimesinin sonucuydu. İkinci sırada çıkan kitap, kaynak olarak kitaplarını hep takdir ettiğim Açık Öğretim Fakültesi'nin Hukuka Giriş e-kitabıydı. Hem de tam sürüm. Yani içinden birkaç sayfa değil kitabın tümü.

Hukuka Giriş'i Kütüphaneme ekledim hemen. Çok sık olmasa da bu kaynaklara ihtiyaç duyuyorum. Sürekli elimin altında olması ayrı bir keyif veriyor.

Özer
Creative Commons License
Hukuka Giriş e-kitap by Özer Kavak is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SPARQL Sorgu Modülü Demo Sayfası Yayında

Daha inceki gönderilemde bahsettiğim Joomla! 2.5 için SPARQL sorgu modülü deneme sayfası yayında. Sayfada solda ve altta olmak üzere dbpe...