Kuantum Düşünce Yöntemi, James J. Mapes

James J. Mapes tarafından yazılan Kuantum Düşünce Yöntemi kitabının kapağındaki slogan "İmkansız diye bir şey yoktur!". Kitabın elimdeki birinci baskısı, Kasım 2007'de Yakamoz Yayınları'ndan çıkmış.
Kuantum düşünce yöntemi aslı kitabın ön kapak resmi
Kuantum Düşünce Yöntemi, ilk yüzlü sayfalara gelene kadar vasat bir kişisel gelişim kitabı olarak devam ediyor. Bu ilk kısım, işin aslı, bende hayal kırıklığı yarattı. Belki de kitabın ilk yüz sayfasının, adında geçen "kuantum" ibaresi nedeniyle oluşan beklentilerimi karşılamaktan çok uzak olmasındandır.

İkinci bölümle biraz daha hız kazanan bu garip kitap, sonu gelmez maddeler ve soyut önerilerle bayıltsa da sonlarına doğru sarsıcı alıştırmalar ve somut örneklerle desteklenen tezleri sayesinde ilgi çekici bir hale geliyor.

Kuantum Düşünce Yöntemi, geneline bakarsanız, kendi türünde başarılı bir örnek sayılabilir. Başladığı kitabı yarım bırakmaktan nefret eden biri olarak, defalarca "Bıraksam mı acaba" dedirtmesi nedeniyle de, epey eksi puanı hak ediyor.

Teknik olarak iyi olsa da okunabilirliği düşük bu kitabı, kuantum dünyasının ve kişisel gelişime uygulanışını öğrenmek isteyenlere tavsiye edebilirim. Başlarda biraz sıkılacaksınız ama illaki biter. On üzerinden altı, konuyla ,ilgiliyseniz yedi olarak değerledirmek mümkün.

Özer.


Creative Commons License
Kuantum Düşünce Yönetimi James J. Mapes by Özer Kavak is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.

2 yorum:

  1. Bence çok güzel bir kitap. Hayatınızdaki bazı şeyleri değiştirmek istiyorsanız bu kitap başlangıç noktanız olabilir. İlk 100 sayfa da gayet akıcı ve net bana göre...

    YanıtlaSil
  2. Bende yazarla aynı düşüncedeyim.Akmıyorum 4 defa bıraksam mı diye düşündüm ve şuan 60.saydafadyım aslına bakarsanız sadece ben mi böyle düşünüyorum diye düşündüğüm için google da search ettim ve yanılmamışım

    YanıtlaSil

SPARQL Sorgu Modülü Demo Sayfası Yayında

Daha inceki gönderilemde bahsettiğim Joomla! 2.5 için SPARQL sorgu modülü deneme sayfası yayında. Sayfada solda ve altta olmak üzere dbpe...