Ücretsiz Açıköğretim e-kitapları

İnternette ücretsiz AÖF kitapları nasıl bulunur?

Hukuka Giriş (açıköğretim e-kitap) kitabımı bulmuş bir yandan kahvemi içerken diğer yandan http://books.google.com.tr/advanced_book_search adresinde (Google Gelişmiş Kitap Arama) yaptığım ikinci aramada anahtar kelimem "açıköğretim" idi ve "yanlıcza tam görünüm" seçeneği işaretli idi. İşte açıköğretim tam sürüm e-kitap sonuç sayfası.

Belirli bir konudaki AOF e-kitabı için:
Hukuk dahil olmak üzere onlarca Açıköğretim (AOF) ders kitabının yüklü olduğunu gördüm. Girişimcilik'ten Sebzeciliğe, üniversite yıllarında başımın belalısı Vergi Uygulamalar'ından, Stratejik Yönetim kitabına kadar. Farklı anahtar kelimelerle daha da fazlasına ulaşmak mümkün. Belli derslere ait kitaplar arıyorsanız, arama kutusuna "Davranış bilimleri" gibi doğrudan kitabın adını yazın.

Bilgilerini tazelemek isteyen, halen lisans programlarında ingilizce okuyup, okuduğunu iyi kavrayamayan ve tüm ilgilenenler için kaynak açık, ücretsiz. Kitap pahalı, taşıması zor bahanelerine son. Bedava e-kitapların hepsi orada, erişilebilir ve Türkiye'deki en güvenilir kaynaklardan biri AÖF'den.

İyi okumalar diliyor, Google Kitap Arama (ve de ekitap barındırma) hizmetine ve Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesine teşekkür ediyorum.

Son güncelleme 18 Ekim 2009

Özer

Creative Commons License
Ücretsiz aöf kitapları by Özer Kavak is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.

2 yorum:

  1. Teşekkürler. Çok işime yaradı.
    Açık Öğretim ile ilgili çok güzel bir dosya paylaşım sitesinide ben paylaşmak istedim. Geçmiş Yıl Sınav Soruları ve E-Kitap lar mevcut.

    YanıtlaSil
  2. İşin aslı Açıköğretim'de okumuyorum. Ama elime geçen AOF kitaplarından biliyorum ki çok kaliteli ve oldukça güncel kaynaklar.

    Bu tip çevrimiçi kaynaklara kolay ulaşım da, benim gibi mezuniyetinden 10-15 yıl geçmiş kimseler için bilgileri tazelemede güvenilir ve ucuz (hatta bedava) bir yöntem.

    Abuk subuk forum sitelerine üye olup, reklam e-postalarına boğulup, orada da kırık e-kitap linkleri görmektense, Google kitap aramayı maalesef tercih ediyorum.

    Keşke AOF kendi sitesinde bu hizmeti sunsa. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

SPARQL Sorgu Modülü Demo Sayfası Yayında

Daha inceki gönderilemde bahsettiğim Joomla! 2.5 için SPARQL sorgu modülü deneme sayfası yayında. Sayfada solda ve altta olmak üzere dbpe...